top of page
Білий фон

ევროპის გეშტალტთერაპევტთა ასოციაციის (EAGT) გეშტალტთერაპიის სუპერვიზორთა მომზადების სასწავლო ტრენინგ- სტანდარტების შესაბამისად

Зустріч

გიწვევთ ჩაერთოთ ამ უნიკალურ პროგრამაში, რომელიც პირველად ტარდება საქართველოში!

მრავალწლიანი პროფესიული გამოცდილების მქონე EAGT-ს აკრედიტებული სუპერვიზორების ხელმძღვანელობით

 

Якір 1
Білий фон

2024 წლის 04-09 დეკემბერი
თბილისი

კავკასიის გეშტალტთერაპიისა და ოჯახური ფსიქოთერაპიის ინსტიტუტი

лекция
Офис кофе-брейк

პროგრამის ხანგრძლივობა და ფორმატი

სწავლის პერიოდი: 2024-2026 წწ.

პროგრამა შედგება 6 და 5-6 დღიანი სასწავლო ბლოკებისგან.

 

პირველი და მეექვსე ტრენინგ ბლოკი გრძელდება 6 დღე.

ხოლო მეორე, მესამე, მეოთხე და მეხუთე ტრენინგ ბლოკი გრძელდება 5 დღე.

 

ერთი ტრენინგ ბლოკის ხანგრძლივობა - 8 საათი.

ტრენინგი იწყება 10:00 საათზე და მთავრდება 18:00 საათზე.

 

ტრენინგის ფორმატი: თბილისი

 

ტრენინგის სამუშაო ენა:

ინგლისური და რუსული

პროგრამაში მონაწილეობის კრიტერიუმები

  • EAGT-ს გეშტალტთერაპევტთა სასწავლო ტრენინგ-სტანდარტების შესაბამისი განათლება გეშტალტ თერაპიაში;

  • EAGT-ს გეშტალტთერაპევტთა პროფესიული კომპეტენციების და კვალიფიკაციების შესაბამისი მინიმუმ 8 წლიანი პირადი პრაქტიკა გეშტალტთერაპიაში;

  • უპირატესობა მიენიჭება EAGT-ს აკრედიტაციის მქონე გეშტალტთერაპევტებს.

ტრენერები და ჰიპერვიზორები

  • სოფია ვერულაშვილი (საქართველო)

  • ფრანს მეულმესტერი (ჰოლანდია)

  • მარგარეტა მესიჩი (ხორვატია)

  • ფრიდჰელმ მატიასი (გერმანია)

  • მიქელე კანავო (იტალია)

  • ვალერია რუბინო (იტალია)

  • პიტერ შულტესი (შვეიცარია)

დიპლომი და გამოცდა

დიპლომი

 

გეშტალტ თერაპიის სუპერვიზორის დიპლომი ენიჭება მათ, ვინც სრულა გაივლის პროგრამას და დააკმაყოფილებს შეფასების კრიტერიუმებს.

 

ტრენინგის პროგრამა შეესაბამება EAGT-ის სუპერვიზორთა ტრენინგ სტანდარტებს.

 

დიპლომი გაიცემა "კავკასიის გეშტალტთერაპიისა და ოჯახური ფსიქოთერაპიის ინსტიტუტი"-ს მიერ EAGT-ის რეგულაციების შესაბამისად.

 

სუპერვიზორის კვალიფიკაცია გაიცემა მხოლოდ სრული პროგრამის დასრულების, ყველა მოთხოვნის დაკმაყოფილების, წერილობითი სამუშაოს წარდგენისა და გამოცდის ჩაბარების შემდეგ.

 

გამოცდა:

 

პროგრამის წარმატებით დასასრულებლად პროგრამაში ჩართულ გეშტალტთერაპევტებს მოეთხოვებათ წარადგინონ წერილობითი ნაშრომი 2-ჯერ, პირველი წლის დასასრულს და პროგრამის დასრულებამდე მინიმუმ 1 თვით ადრე.

 

პროგრამის წარმატებით დასასრულებლად პროგრამაში ჩართულ გეშტალტთერაპევტებს მოეთხოვებათ წარადგინონ აკადემიური ფორმატით პრეზენტაცია სუპერვიზიის შემთხვევის შესახებ, კლიენტის შემთხვევაში მინიმუმ 8-10 შეხვედრით. ასევე, წარადგინონ წერილობითი სამუშაო, პროგრამის დასრულებამდე მინიმუმ ერთი თვით ადრე. ასევე, დასკვნითი ტრენინგ-ბლოკის დროს 30 წუთიანი სუპერვიზიის ჩატარება კომისიის და ჯგუფის წინაშე.

 

მონაწილეთა მხრიდან სუპერვიზიის შემთხვევების წერილობითი ნაშრომების და ჯგუფის და საგამოცდო კომისიის წინაშე სუპერვიზიის ჩატარებისას წახალისდება სუპერვიზიის საკუთარი სტილის დემონსტრირება.

Якір 1

პროგრამის ტრენერები

სოფია ვერულაშვილი (საქართველო)

სოფია ვერულაშვილი (საქართველო)

სოფია ვერულაშვილი - ფსიქოლოგი, ქოუჩი, EAGT-ს აკრედიტებული სუპერვიზორი და ფსიქოთერაპევტი. EAGT-ის ვიცე-პრეზიდენტი და საქართველოს ფსიქოლოგთა და ფსიქოთერაპევტთა ასოციაციის პრეზიდენტი. ხელმძღვანელობს კავკასიის გეშტალტთერაპიისა და ოჯახური ფსიქოთერაპიის ინსტიტუტს. ხელმძღვანელობს ოჯახური თერაპიის ჯგუფებს მსოფლიო ექსპერტებთან ერთად, აქვს 26 წელზე მეტი კერძო პრაქტიკა.

ფრანს მეულმეესტერი (ჰოლანდია)

ფრანს მეულმეესტერი (ჰოლანდია)

40 წელზე მეტია მუშაობს, როგორც გეშტალტ ტრენი, თერაპევტი, სუპერვიზორი და კონსულტანტი. იგი იყო ბელგიის MultidiMens-ის ინსტიტუტის თანამშრომელი, მონაწილეობს გეშტალტის ინსტიტუტების განვითარებაში ბულგარეთში, საქართველოში, ნეპალში და ევროპის სხვა ქვეყნებში. მას აქვს კლიენტებთან მუშაობის პრაქტიკული გამოცდილება კერძო პრაქტიკაში და ასევე 25 წლიანი გამოცდილება კიბოს დახმარების ცენტრში. იგი არის EAGT-ის წევრი და EAP-ის სერტიფიცირებული ფსიქოთერაპევტი.

მარგარეტა მესიჩი (ხორვატია)

მარგარეტა მესიჩი (ხორვატია)

ფილოსოფიის დოქტორი, უნივერსიტეტის სპეციალისტი, კლინიკური ფსიქოლოგი, სერტიფიცირებული გეშტალტთერაპევტი, გეშტალტთერაპიის ძირითადი კურსის სუპერვიზორი და მასწავლებელი, ფსიქოთერაპიის კომისიის და ხორვატიის ფსიქოლოგიური პალატის სამეთვალყურეო საბჭოს წევრი, ხორვატიის გეშტალტისა და ინტეგრაციული ფსიქოთერაპევტთა ასოციაციის (Društvo Gestalt i Integrativnih Psihoterapeuta Hrvatske) საბჭოს წევრი, EAGT-ის წევრი.

ფრიდჰელმ მატიასი (გერმანია)

ფრიდჰელმ მატიასი (გერმანია)

20 წელზე მეტია მუშაობს თერაპიული განხრით ჯანდაცვის დეპარტამენტში. იგი დაკავებულია ახალგაზრდების ფსიქიატრიული მომსახურებით ჰამბურგში, მათ შორის ბავშვთა და ახალგაზრდების თერაპიით, ოჯახური თერაპიით, წყვილის თერაპიით, სუპერვიზიით, ქოუჩინგით, კონსულტაციას უწევს ორგანიზაციებს. 2022 წლამდე იგი ხელმძღვანელობდა ჰამბურგის გეშტალტ ინსტიტუტს HIGW-ს.

მიქელე კანავო (იტალია)

მიქელე კანავო (იტალია)

იგი არის EAGT-ის აკრედიტებული სუპერვიზორი, ფსიქიატრი, ნეიროვეგეტატიური მედიცინის დოქტორი და გეშტალტ თერაპევტი. HCC-ის ტრენერი და სუპერვიზორი იტალიაში, ექსპერტი სხეულის პროცესებისა და ფსიქოპათოლოგიის საკითხებში, EAGT-ის ყოფილი მდივანი, პუბლიკაციების ავტორი ფსიქიატრიასა და ფსიქოთერაპიაში.

ვალერია რუბინო (იტალია)

ვალერია რუბინო (იტალია)

ფსიქიატრი, გეშტალტთერაპევტი, HCC-ის ტრენერი იტალიაში. ატარებს სემინარებს ფსიქოპათოლოგიის გეშტალტის მიდგომის შესახებ, როგორიცაა პანიკური შეტევები, განწყობის დარღვევები, პოსტტრავმული და დისოციაციური აშლილობები, ფსიქოზები, OCD. ის მუშაობს ავოლას ჰოსპიტალის ფსიქიატრიულ განყოფილებაში და 15 წელზე მეტია ეწევა ფსიქიატრიულ მომსახურეობას გადაუდებელ სიტუაციებში. იგი არის პუბლიკაციების ავტორი და სპიკერი კონფერენციებზე ფსიქოპათოლოგიის შესახებ გეშტალტის კონტექსტში.

პიტერ შულტესს (შვეიცარია)

პიტერ შულტესს (შვეიცარია)

1976 წლიდან EAGT-ს პრაქტიკოსი გეშტალტ ფსიქოთერაპევტი; ატარებს კერძო პრაქტიკას ციურიხში (შვეიცარია); ევროპის ფსიქოთერაპიის ასოციაციის EAP-ის მიერ აკრედიტირებული ფსიქოთერაპევტი; EAP-ის მეცნიერებისა და კვლევის კომიტეტის (SARC) თავმჯდომარე; ციურიხის უნივერსიტეტში სწავლობდა პედაგოგიკას, ფსიქოლოგიასა და ფილოსოფიას; EAGT-ისა და SVG-ის ყოფილი პრეზიდენტი; ასწავლის გეშტალტ თერაპიას მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყანაში; არის ჟურნალის Psychotherapy-Science-ის (www.psychotherapie-wissenschaft.info) რედაქტორი.

პროგრამის მიზანი და ამოცანები

მსოფლიოში არსებული ვითარება მოითხოვს ნაცნობი ცნებების ახლებურ გააზრებას და სწავლების განსხვავებულ მეთოდოლოგიას. ხელმძღვანელის პროფესიული თანამდებობა დღეს ხაზს უსვამს მცდელობების შენარჩუნების უნარს კოლეგიალურობის ატმოსფეროს შესაქმნელად, რაც ხელს უშლის ემოციურ რეაქციებს.

 

ჩვენ დაინტერესებული ვართ, შევქმნათ სრულიად ახალი ხელმძღვანელების სასწავლო პროგრამა. მთავარი ამოცანაა ვასწავლოთ ადამიანებს დღევანდელ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობა და საკუთარი სუპერვიზიის პრაქტიკის შექმნა.

 

ეს მოითხოვს ახალი რეალობის აღიარებას, სინამდვილესთან ბრძოლაზე უარის თქმას და გარკვეულ გამბედაობას, გულწრფელობას და პირდაპირობას.

რა არის მნიშვნელოვნად გასათვალისწინებელი?

დღეს მნიშვნელოვანია არა თერაპევტების ადაპტაცია, არამედ მათი განვითარების მხარდაჭერა. სუპერვიზიაში ვგულისხმობთ თერაპევტის პროფესიულ მხარდაჭერას გაურკვეველ სიტუაციებში. ამასთან, საკუთარი გამოცდილებით რეალობის შეცვლის სფეროში ყველა რჩება ადამიანად .

მთავარი კითხვა: რა არის პროფესიული მხარდაჭერა?

სუპერვიზია. განმარტება. ამბავი. ამ პროცესის არსი და მიზნები. ველის განზომილება სუპერვიზიაში.

თერაპიის არსის გაგება. ურთიერთობა თერაპიასა და სუპერვიზიას შორის. საზოგადოების პრობლემები. კოლეგიალობა, როგორც უსაფრთხოების საფუძველი პროფესიულ სფეროში. 

პროგრამის თემები და აქცენტები

  • სუპერვიზიის ფილოსოფიური, ეგზისტენციალური, თეორიული, მეთოდოლოგიური და ეთიკური საკითხები.

  • სუპერვიზიის საველე მოდელი - რა არის ეს?

  • პრაქტიკული უნარები. სუპერვიზიის ტრენინგი.

  • ვინ არის სუპერვიზორი და რატომ არის საჭირო?

  • კლიენტი-თერაპევტი-სუპერვიზორი-პროფესიონალური კოლეგიალური ურთიერთქმედება. თერაპიული ურთიერთობები სუპერვიზიაში.

  • საზოგადოება, როგორც დიდი დინამიური ჯგუფი რეალობის საერთო სფეროში.

  • სუპერვიზიის ხარვეზები ზოგადად და თანამედროვე ვითარებაში. თერაპევტების მოთხოვნები სუპერვიზორებისთვის რეალური თემები და კითხვები, რომლებიც რეალურად ეხება თერაპევტებს და სუპერვიზორებს.

  • გამბედაობა და რისკი სუპერვიზიაში.

  • კრეატიულობა და თამაში სუპერვიზიაში. კოლეგიალობა და ეთიკა.

  • ყოველდღიური რეაგირება და კოლეგიალური ურთიერთქმედება.

  • მიკუთვნებულობა და ჩართულობა. ჯანსაღი ინდივიდუალიზმი, პატივისცემა და ოპტიმალური დისტანციის არჩევა საზოგადოებაში პროფესიული ურთიერთობისას.

სუპერვიზიის ტიპები:

  • ინდივიდუალური სუპერვიზია

  • ჯგუფური სუპერვიზია

  • სუპერვიზიის კონსულტაცია

  • ეგზისტენციალური ექსპრეს საკონსულტაციო სუპერვიზია

  • დინამიური სუპერვიზია

  • ჰიპერვიზია.

  • დიდაქტიკური სუპერვიზია, თერაპიული სუპერვიზია, განვითარების სუპერვიზია, პრაქტიკული სუპერვიზია.

  • განსხვავება სუპერვიზიასა და თერაპიას შორის.

  • სუპერვიზიის თერაპიული ასპექტები და ეფექტები.

ასევე

  • სუპერვიზიის მოდელები და ჩაძირვის დონეები. თერაპიული და სუპერვიზიის რისკები;

  • პროცესის ანალიზი სუპერვიზიაში;

  • სუპერვიზიის კლინიკური ასპექტები. კლინიკის გააზრება თანამედროვე სამყაროში;

  • გეშტალტ მიდგომა;

  • სუპერვიზიის პროცესის ორგანიზება;

  • როგორ მივიღოთ სუპერვიზია?

  • როგორ ჩავატაროთ სუპერვიზია?

  • სუპერვიზიისა და ინტერვიზიის ჯგუფები. რატომ არიან ისინი?

  • თერაპევტის იდენტობის ფორმირება სუპერვიზიისა და ინტერვიზიის ჯგუფებში.

  • მონაწილეთა ტრენინგი სუპერვიზიის ჯგუფების შესაქმნელად, შესანარჩუნებლად და მხარდასაჭერად.

  • ჩვენ გვესმის სუპერვიზიის პრაქტიკა, როგორც ავტორის პროექტისა - თერაპევტთა თერაპიული საზოგადოების ჩამოყალიბების შექმნა, სადაც ისინი პოულობენ საკუთარ იდენტობას. კონკრეტული სუპერვიზორის ან სუპერვიზორთა წყვილის, ან სუპერვიზიის მცირე გუნდის პირადი როლია თერაპევტების საზოგადოებისა და ამ საზოგადოების სულისა და ატმოსფეროს შექმნა.ფფფფფეროს შექმნა.

უფრო კონკრეტულად რას უნდა მიაქციოთ ყურადღება?

  • წინააღმდეგობა სუპერვიზიაში.

  • თერაპევტის წინააღმდეგობა.

  • სუპერვიზორის წინააღმდეგობა.

  • წარსული სტანდარტის სწავლის გამოცდილების გავლენა თანამედროვე სიტუაციაში, როგორც პროფესიული განვითარების ბლოკირება შეცვლილ რეალობაში.

  • კავშირი სუპერვიზორის პირად ფილოსოფიასთან. ეთიკური საკითხები ს სუპერვიზიის პროცესში.

  • კოლეგიალობის გამოწვევები და რესურსები და თერაპევტის, სუპერვიზორის და საზოგადოების განვითარებისთვის კოლეგიალურობის დაშლის შედეგები.

  • და ბოლოს, ყველაზე მნიშვნელოვანი კლიენტებთან მუშაობაა.

  • გათავისუფლება ჩვეული უნარებისგან, რომლებიც დღეს არ მუშაობს.

  • განვითარებაზე დასაკვირვებლად თავისუფლების მოპოვება.

  • ცნობიერების განბლოკვა.

  • გამოწვევის მიღება არ ნიშნავს ჩანდე, არამედ იმყოფებოდე.

  • ნუ დაუჭერთ მხარს საერთოობის წარმოსახვით ილუზიას, არამედ გამოიყენეთ პროფესიის შესახებ შეხედულებების განსხვავებების განხილვის ენერგია.

  • პროფესიული საზოგადოების სიტუაციაში სუპერვიზიის ახალი მიდგომის პრობლემა. მრავალი თერაპიული საზოგადოება სხვადასხვა სპეციფიური სუპერვიზორების გარშემო. ისინი იურთიერთქმედებენ? ეს არის კითხვა. პასუხი ჯერ არ არის.

  • დინამიური და სოციალური პრობლემები კოლეგიალურობის განვითარებაში. მისი დარღვევის შედეგები.

Якір 1

ტრენინგის მოდელი

ტრენინგს ატარებს მუდმივად ცვალებადი სუპერვიზორთა ჯგუფი ოფლაინ ფორმატში, რომელიც, ისევე როგორც ნებისმიერი ჯგუფი, ასახავს საზოგადოების დინამიკას და საველე სიტუაციის მთავარ ხაზებს. რა თქმა უნდა, ჩავატარებთ მოკლე ლექციებს, ინკლუზიურ სუპერვიზიას და ჰიპერვიზიას. რეალური პროცესების კომენტარებში იქნება ბევრი თეორია.

 

სხვადასხვა კატეგორია, მუშაობის სხვადასხვა სიღრმე, პერსონალური რისკი, კომპლექსური შემთხვევები, კონკრეტული სუპერვიზორისთვის მუშაობის ფორმების არჩევის შესაძლებლობა და საფუძველი, ცოცხალი კოლეგიალური დისკუსიის აგება - როგორ შეიძლება ეს ყველაფერი გახდეს ცნობიერების საინტერესო პროცესი და დაბადოს ახალი იდეები? რა კითხვები გაჩნდება იქ, რომლებიც ჯერ კიდევ გაურკვეველია და თავად ცხოვრებისგან იბადება? მათზე პასუხები წინასწარ უცნობია, მაგრამ მათი არ დანახვა შეუძლებელი იქნება.

 

პროექტის საფუძველია პროფესიული ურთიერთქმედების რეალობის ფენომენოლოგიური შესწავლა და კოლეგიურობის აგების გზების ძიება.

 

ჩვენ ვქმნით შესაძლებლობას მოვამზადოთ როგორც ინდივიდუალური ლიდერები, რომლებსაც შეუძლიათ განვითარებისთვის გამოიყენონ და  მოაწყონ სუპერვიზიისა და ინტერვიზიის სივრცეები, ასევე წამყვანი სუპერვიზორების გუნდებს, რომლებსაც შეუძლიათ შექმნან და შეინარჩუნონ კოლეგიალობა. პროგრამის გავლისას, თქვენ მოგეთხოვებათ რეგულარულად დაესწროთ არჩევით სუპერვიზიის ჯგუფებს.

პროგრამის სტრუქტურა

მინიმუმ 75 საათი

გეშტალტთერაპიაში სუპერვიზიის თეორიისა და პრაქტიკის მინიმუმ 50 საათი, დანარჩენი საათები შესაძლებელია გადანაწილდეს სხვა მოდალური მიდგომების თეორიაში;

მინიმუმ 120 საათი

პრაქტიკული/სიმულაციური ინდივიდუალური ან ჯგუფური გეშტალტთერაპევტების სუპერვიზია;

მინიმუმ 50 საათი

ინდივიდუალური ან ჯგუფური ჰიპერვიზია (სუპერვიზია სუპერვიზიის დროს);

24 თვე

ამ პერიოდის განმავლობაში პროგრამაში ჩართული გეშტალტთერაპევტები იკრიბებიან ექვსჯერ ტრენინგისა და ჰიპერვიზიისთვის;

მინიმუმ 2

პროგრამაში ჩართული გეშტალტთერაპევტებისთვის ცნობილი წერილობითი, ყოვლისმომცველი სამუშაო და სტრუქტურირებული შეფასების პროცესი.

Білий фон
Расписание

ტრენინგის მოდულის თემები და განრიგი

სემინარი N1
(6 დღე)

2024 წლის 04-09 დეკემბერი

ფრანს მეულმესტერი, სოფია ვერულაშვილი

  • გეშტალტთერაპიის სუპერვიზიის ძირითადი კონცეფციები;

  • გეშტალტ სუპერვიზიიის ვითარება: ეთიკური საკითხები და ველის ესთეტიკური ურთიერთობების ცოდნა;

  • გეშტალტთერაპიული სუპერვიზიისა და ჰიპერვიზიის მიზნები;

  • ესთეტიკური და ველის პერსპექტივა სუპერვიზიაში;

  • ეთიკური საკითხები;

  • EAGT-ს ეთიკის კოდექსი;

  • ეთიკური საკითხები გეშტალტ თერაპიაში: პროფესიული საზღვრები და რელაციური კრეატიულობა;

  • გეშტალტთერაპიის და გეშტალტთერაპიის სუპერვიზიის პრინციპებზე დაფუძნებული პრეზენტაციის კლინიკური შემთხვევის მონაცემების ფურცელი;

  • სხვადასხვა ფსიქოპათოლოგიური სიტუაციების სუპერვიზია

სემინარი N2
(5 დღე)

2025 წლის 28 მაისი – 1 ივნისი

მარგარეტა მესიჩი

  • ეგზისტენციალური პერსპექტივა სუპერვიზიაში;

  • კონტრგადატანის გამოყენება სუპერვიზიაში;

  • კრეატიული ტექნიკის გამოყენება სუპერვიზიაში.

სემინარი N3
(5 დღე)

2025 წლის 15–19 ოქტომბერი

პიტერ შულტესი

  • დეპრესიის, შფოთვითი აშლილობის, მათ შორის პანიკის შეტევების სიტუაციების სუპერვიზია;

  • დეპრესიული გამოცდილებების განზომილებები;

  • შფოთვის გამოცდილების სხვადასხვა ფორმები (განერალიზირებული შფოთვა, სეპარაციის შფოთვა, სოციალური ფობია, სპეციფიკური ფობია, პანიკური შეტევები);

  • პიროვნული აშლილობის სიტუაციების სუპერვიზია;

  • ნარცისული, მოსაზღვრე, შიზოიდური აშლილობა.

სემინარი N4
(5 დღე)

2026 წლის 23-27 აპრილი

მიკელე კანავო, ვალერია რუბინო

  • სერიოზული დარღვევების სიტუაციების სუპერვიზია;

  • დაკარგული სელფის შეგრძნება: ობსესიურ-კომპულსიური აშლილობა, ფსიქოზი;

  • შემთხვევების აღწერა და თვისებრივი კვლევა გეშტალტთერაპიის სუპერვიზიაში;

  • ფენომენოლოგია და მენტალური ჯანმრთელობა;

  • როგორ დავეხმაროთ სუპერვიზიის პროგრამის მონაწილეებს კლიენტებთან მათი გამოცდილების შესწავლაში;

  • კვების დარღვევების მქონე სიტუაციების სუპერვიზია.

სემინარი N5
(5 დღე)

2026 წლის 18–22 ივნისი

ფრიდჰელმ მატიასი

  • ტრავმული სიტუაციების სუპერვიზია;

  • რე-ტრავმატიზაციის რისკი და მდგრადობის მხარდაჭერა;

  • იყო სუპერვიზორი ხელოვნებასა და ტექნოლოგიას შორის;

  • განვითარების პრობლემების მქონე სიტუაციების სუპერვიზია;

  • თერაპიული სიტუაციების სუპერვიზია ოჯახებთან და ბავშვებთან;

  • თერაპიული სიტუაციების სუპერვიზია მოზარდებთან;

სემინარი N6
(6 დღე)

2026 წლის 01-06 დეკემბერი

ფრანს მეულმეესტერი, სოფია ვერულაშვილი

  • EAGT-ის შესაბამისი გეშტალტთერაპიის პროფესიული კვალიფიკაციები და კომპეტენციები;

  • ურთიერთობები კლიენტებთან, სუპერვიზორებთან, კოლეგებთან, საზოგადოებასთან, მთავრობებთან;

  • ადამიანის უფლებები და სოციალური პასუხისმგებლობები;

  • სუპერვიზია სხვადასხვა გარემოში: ჯგუფებთან მუშაობა, ტრენინგ პროგრამები, ორგანიზაციები;

  • მონაწილეთა მხრიდან სუპერვიზიის შემთხვევები: სუპერვიზიის საკუთარი სტილის გამოვლინება.

Якір 1

პროგრამაში მონაწილეობის ღირებულება

5000 ევრო

პროგრამის ღირებულება

2024 წლის 4 დეკემბრამდე – 2500 ევრო

2025 წლის 28 აპრილამდე – 500 ევრო

2025 წლის 15 ოქტომბრამდე – 500 ევრო

2026 წლის 15 აპრილამდე – 500 ევრო

2026 წლის 18 ივნისამდე – 500 ევრო

2026 წლის 3 დეკემბრამდე – 500 ევრო

გადახდა შესაძლებელია ეტაპობრივად

.

რეგისტრაციისთვის საჭირო დოკუმენტების სია

 

1. პირადობის მოწმობის ასლი;

2. უმაღლესი განათლების დიპლომის ასლი;

3. გეშტალტთერაპევტის მოწმობის ასლი (გეშტალტთერაპევტის სუპერვიზორის სერთიფიკატი, ასეთის არსებობის შემთხვევაში);

4. პროფესიული ასოციაციის ან ასოციაციების წევრობის მოწმობის ასლი;

5. სუპერვიზორის მიერ გაცემული დოკუმენტი ინდივიდუალური სუპერვიზიის შესახებ;

6. რეზიუმე - ინგლისურ, ქართულ, რუსულ ენებზე.

.

Якір 1
Якір 1
bottom of page